Olen minä käsitöitäkin tehnyt, vaikka en niistä olekaan kirjoitellut. Aino langasta tein tällä ohjeella pipon. Muuten tuli tosi kiva, mutta minulla oli vähän liian isot puikot, niin tuli vähän lörppö minun makuun. Tai ei lörppö, mutta vähän iso. Harmittaa. Pipo teko vaiheessa tässä.
384564.jpg
Sen lisäksi tein omalla ohjeella ruskeasta Ainosta pipon, joka onnistuikin jo paremmin. Siihen pipoon olen todella tyytyväinen. Nyt tekeillä on hahtuvalangasta neulotut vaippahousut, joista tulee pienemmät kuin edellisistä. Housut olisivat jo valmiit, jos niitä ei olisi tarvinnut purkaa viittä kertaa. Muutamankerran meinasi taas tulla liian isot, ja muutaman kerran onnistuin sekoilemaan resorin silmukoissa. Kerran sain tehtyä muuten hyvän alun, mutta pyöröpuikoille oli tullut kierros neuleeseen. Ne olisi ollut aika hankalat käytännössä sellaset housut, jotka kiertyy ittensä ympäri.:)