Tein äidilleni pipon ja kaulahuivin, kun halusin tuhota lankavarastoja. Ihan kivasti ne onnistui, vaikkakaan en muistanut ottaa niistä kuvaa. Mutta toivottavasti saan sen pian sähköpostin kautta...
  Muuten en ole kauheasti tehnyt käsitöitä, mutta olen koneelta tulostellut kuvia häsitä ja muista. Ja niitä sitten olen koittanut laittaa kansioon. Tulee muuten yllättävän hyviä kuvia tulostimella, kun tulostaa valokuvapaperille. Saa nähdä, josko tässä pikkuhiljaa saisin sen hääalbumin valmiiksi, kun eihän niistä häistä olekaan vielä kuin 1,5vuotta.
   
  Tai oon mä vähän tehnyt käsilläni. Ostin vauvalle tälläsen hienon toimivan lelun, josta kuuluu ääniä. Viisaana vaan pesin sen vesihanan alla, ja jouduin sitten sen avaamaan. Enkä vieläkään ole saanut sitä laitettua kiinni niin, että toimisi. Ei pidä olla niin laiska, ettei jaksa  ottaa vaikka paperia jolla olisi pessyt lelun. Laiskuus kostautuu moninkertaisesti.. Mutta en minä vielä luovuta

429157.jpg


Kävijälaskurissa tuhat muuten lähestyy kovaa vauhtia. Sen kunniaksi laitan jotain arvontaa pystyyn, kunhan se on vähän lähenpänä.